Aug. 30-tól szept. 1-ig részt vehettünk a Magyar Laboratóriumi Diagnosztikai Társaság 56. nagygyűlésén, hallgatóként eddig egyedülállóként. 
Nem, nem orvos leszek, analitikus. :) De majd... ;)

Élveztük. Szakmailag és gasztronómiailag is.
Kávé, süti, fagyi, minden, amit el lehet képzelni, mindezek nagy cégek standjaira lebontva. :)
Persze, első ötletem volt, ha na, teszteljük a kávékat. ;) Zsánerem a hosszú kávé tejjel és a cappucino. Utóbbit választva jártam végig a 3 nap alatt a standokat.

Siemens
Nem volt rossz, de ittam már jobbat is. :/ A kiszolgálásnál nem voltam jelen, mert az előadásunkat pakoltattuk fel a gépre. Ami nem tetszett, hogy műanyag pohárban, szívószállal kaptam a kávém. Nem tudtam hova tenni.
Két elképzelhető okkal tudom magyarázni. 
1. Gondolván nőtársaimra és a kevésbé tartós rúzsokra, szájfényekre nézve adtak.
2. Előadás-kompatibilis volt a kivitel.
Hát, nem tudom. Ha így van, rendben van. Minden esetre én diszkréten szürcsögtem ki a "kávévéget". :)

Roche
Papírpohár, kifejezetten finom kávé, gyors kiszolgálás. Sok mosoly, sok dekoratív fiatalembertől. :P
Bár a papírpohár erős volt, nem tetszett. Talán itt is a mobilitás volt a lényeg. Nem tudom, én képtelen vagyok menet közben kávézni. De még üvegből vizet sem tudok inni séta alatt.
Összességében jó volt, többször is visszamentem.
Megjegyzendő, hogy a koktéljaik is jók voltak. ;)

Beckman-Coulter
A legjobb kávé. Csészében, azonnal pakolták mellé a kétféle cukrot és a tejet. Gyors kiszolgálás, mondhatni azonnali. Kis minta a tejhabon. :)
Imádtam, jobb szó nincs rá. Reggeli gyanánt pedig almás croissant mellékelve. ... :)
Tényleg finom volt.

Röviden ennyit a konferenciáról. Élmények, szakma, ismeretségek, barátok.
Hálás köszönet, hogy ott lehettem. :)

Szerző: Laudanozin  2012.09.03. 16:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koffeinistanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr494751405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása